Най-малко 19 проекта кандидатстват по новата Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България

Парите

04-12-2023, 16:15

Снимка:

Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" AD

Автор:

Varnautre.bg

Всичко от Автора

Рекордният брой публично-частни партньорства целят реализиране на маркетингови кампании в 14 държави – ключови пазари за българския туризъм.

„Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД си сътрудничи с 16 чуждестранни  туроператора, 10 общини и редица туроператори в България за кандидатстване по  Програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в  черноморските общини в България, стартирана от министъра на туризма - г-жа Зарица  Динкова.

Подадените проекти са най-малко 19, което означава, че 19 публично-частни партньорства са  създадени и са подали заявления за одобрение в Министерството на туризма в срок до 27  ноември.

19-те публично-частни партньорства бяха създадени между участващите черноморски  общини: Аксаково, Балчик, Бургас, Бяла, Варна, Вълчи дол, Долни чифлик, Дългопол, Малко  Търново, Несебър, Поморие, Приморско, Царево и Шабла, летищния оператор на двете  черноморски летища във Варна и Бургас - „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД и 16  от най-големите чуждестранни туроператори, работещи на ключови пазари.

Планираните дейности включват провеждането на мащабни маркетингови кампании,  обхващащи 14 държави – входящи пазари за българския туризъм, сред които: Германия,  Полша, Чехия, Великобритания, Белгия, Нидерландия, Скандинавските страни, Австрия,  Испания, Франция и др. Маркетинговите дейности, предложени на Министерството на  туризма, са персонализирани за различните национални пазари и включват телевизионни  спотове, радио, билбордове, обществен транспорт, поща, каталози, социални медии, седмици  на специални разпродажби и други маркетингови инструменти.

Това, което прави броят на подадените проекти дори още по-впечатляващ е, че бяха  подготвени и изпратени в рекордно кратък срок, в разгара на интензивния за индустрията  период в края на годината, което е показател за сериозния интерес сред професионалните  среди, споделящи мнението, че тази програма е дългоочаквана стъпка в правилната посока  за развитието на туризма в страната.

  „За да заработи програмата трябваше да върнем доверието на чуждестранните ни партньори– както политическо, така и на бизнеса. Проведох серия от срещи на международно ниво – с  посланиците на държавите членки на ЕС и общото европейско икономическо пространство,  срещи по времето на изложения с мои колеги на политическо ниво. Това беше начина да  подкрепя бизнеса пред партньорите му. Резултатът не закъсня – имаме общо 21 проекта,  които ще променят кардинално начина, по който България се представя зад граница“, заяви гжа Зарица Динкова, Министър на туризма на Република България.

„Сътрудничихме си с 19 туроператора от различни държави и всички те оцениха много високо  програмата, инициирана от министъра на туризма. Има голяма нужда от по-добър маркетинг  на България като туристическа дестинация, това е споделеното мнение на всички партньори с  които работихме. Сътрудничеството между черноморските общини, туроператорите от  нашите изходни страни и „Фрапорт България“ премина много добре, благодаря на всички,  които работиха интензивно за развитието на туризма в България!“, сподели д-р Франк Кванте,  Главен изпълнителен директор на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД и  председател на Алианс Българско Черноморие.

Участниците в публично-частните партньорства във всичките 21 проекта:  

  • Alltours
  • Balkan Holidays  
  • Blue Style
  • Cedoc
  • Coral Poland
  • Corendon
  • DER Touristik
  • Eurowings Holidays Germany
  • Flamingo Tours
  • FrangaItaka
  • MTS (Jet2holidays)
  • Nordic Leisure Travel Group  
  • Rainbow
  • Schauinsland Reisen  
  • TUI Germany
  • TUI Poland