Ние и нашите партньори използваме технологии като “Бисквитки” за персонализиране на съдържанието и рекламите,
които виждате, както и за да анализираме трафика на сайта. Изберете “Приемам”, за да приемете използването на тези технологии.
За повече информация, моля запознайте се с обновените
“Политика за Поверителност” и “Политика за Бисквитки” на АЛТЕРНАТИВ МЕДИЯ ГРУП ЕООД.
От завършването на този проект зависи друг - този на Министерството на транспорта за удълбочаване на Варненското езеро.
С министъра на транспорта Георги Гвоздейков търсим решение за напредък на проекта за тръбата с отпадните води във Варненското езеро. Индикативната цена на проекта, който в момента е обявен за обществена поръчка, е около 26 милиона лева, които Община Варна трябва да осигури.
А от завършването на този проект зависи друг - този на Министерството на транспорта за удълбочаване на Варненското езеро. Ситуацията е обичайно трудна и изисква особена мобилизация на ресурси и воля зарешаването й. В разговора с министър Гвоздейков днес начертахме план за действие за трайно решаване на този стар проблем на Варна. Това е четвъртият министър, с който разговарям в рамките на 10 дни за тръбата във Варненското езеро.
Обсъдихме и новината за по-модерни вагони и влакове по направлението София - Варна. Министерството работи по такъв проект за модернизирани вагони за дълги разстояния преди 2027 година, когато се очаква цялостната модернизация на влаковете в страната.
Третата ни тема бе възможността Варна да има собствена общинска автогара. В момента има единствено частна автогара. За целта търсим възможности за изграждане на ново съоръжение до ЖП-гарата, за което е нужно съдействието на редица държавни органи. Работим в отлична координация с тях.