Тракийското злато в Лувъра води 4% повече французи по плажовете ни

И тази година ще се въртят рекламни клипове на България по Дискавъри и Евронюз

4% ръст на френските туристи по нашето Черноморие след излагане на тракийското златно съкровище в Лувъра, прогнозира във Варна зам.- министърът на туризма Надя Маринова. Според нея златните артефакти вече са провокирали интерес към страната им.

Сред мерките на най-младото министерство за привличане на туристи е и завъртането на рекламни клипове по Дискавъри и Еврнюз. Маринова сподели, че бюджетът за реклама на ведомството е скромен - около 5 млн. лв. Пари обаче ще се намерят за разходка на македонски, чешки и словашки журналисти из атрактивни туристически обекти у нас. "Техните държави все още вярват на журналистите, затова инвестицията си струва", коментира зам.- министърката.

За да се запази румънския пазар, който миналата година е наброявал 1 млн. души пък туристическото министерство ще прави форуми в северната ни съседка, чрез които да агитира за здравен туризъм.