Енерго Про: Прозрачни сме

В рамките на "прозрачната" кампания на енергото не е открит нито един електромер, който да отчита неточно

Няма установени случаи на надписани сметки или неточни електромери при проверките в рамките на кампанията "ЕНЕРГО прозрачност", похвалиха се от Енерго Про. Кампанията за проверка на по-високи сметки за електроенергия от обичайните за периода била инициирана от самото енерго, не пропуснаха да изтъкнат от дружеството.  

"В тази кампания бяха включени клиенти по два признака - 4500 клиенти с подадено възражение срещу висока януарска сметка и 500 клиенти, чиято консумация за месец януари, след направен анализ, показа драстично отклонение от обичайното им потребление за същия период през последните 3 години", уточняват от Енерго Про. 

В рамките на кампанията били включили проверки на показанията и на захранващата схема на електромера. В случай на необходимост, електромерите на клиентите се проверявали и с еталонен уред, който установява точността на измерване на електромера. Проверките освен това били напълно безплатни.  

От началото на годината в центровете за обслужване на клиенти пък били извършени 10 308 консултации във връзка с високи сметки за електроенергия. Още 13 792 клиенти са били консултирани по телефона, а над 4 000 клиенти са получили отговор от компанията по имейл. Подадените искания за разсрочено плащане са приблизително 4 400 като само 74 от тях са получили отказ, поради липса на документи.

"Енерго Про продължава политиката си на прозрачност и открит диалог по всички въпроси, които вълнуват клиентите. Компанията разработва допълнителни инициативи в рамките на "ЕНЕРГО-прозрачност" за предоставяне на повече информация на клиентите и обществото във връзка с цялостната дейност на дружеството и с теми, които пряко касаят обслужването на клиентите", твърдят още от енергийното дружество.