442 750 лева за PR на санирането

Новините

30-05-2012, 08:02

Снимка:

Кристина Баракова-Албу © ВАРНАУТРЕ.БГ

Автор:

Труд

Всичко от Автора

Вместо 6 оферти, колкото бяха подадени, конкурсната комисия отвори 4

Две рекламни агенции - “Д&Д” и “АПРА”, имат най-голям шанс да спечелят конкурса за рекламиране на санирането, стана ясно при отваряне на ценовите оферти вчера, пише „Труд”.

Притежаваната от Диана Дамянова “Д&Д” и “АПРА”, чиито съсобственици са Томислав Цолов и Любомир Аламанов, участваха в конкурса обединени в консорциума “МРРБ консулт”. Те предлагат най-ниската цена - 442 750 лв. Това е с около 100 000 лева под офертите на останалите участници в процедурата.
Вместо 6 оферти, колкото бяха подадени, конкурсната комисия отвори 4, тъй като двама от кандидатите - рекламна агенция “Прима”, управлявана от Десислава Паунска и обединение “Опус” не са допуснати до етапа отваряне на ценови предложения. Спечелилият участник ще рекламира санирането в продължение на 3 години.